חיפוי בית פרטי

אם אתם בעלי בית פרטי אתם בוודאי רוצים שהוא יהיה הבית היפה ביותר בשכונה, ואם אפשר אולי אפילו היפה ביותר בעיר. עיצוב הבית הפרטי שלנו הוא משימה חשובה ביותר עבורנו, העיצוב קובע את האווירה בבית, את ההרגשה שיש לנו בבית ואת התחושה שיש לנו ולמשפחה שלנו כאשר אנחנו מגיעים הביתה אחרי עוד יום עבודה ארוך או שאנחנו פשוט יושבים בבית ונהנים מהביחד, אחד עם השני.

 חיפוי בית פרטי הוא תהליך פשוט יחסית לשיפוצים אחרים ובזמן שחידושים אחרים יכולים להוות תהליך ארוך ומייגע, חיפוי בית פרטי זו עבודה יעילה ופשוטה שבסיומה פשוט תרגישו כאילו עברתם להתגורר בבית חדש.

הרושם הראשוני – מה שרואים מבחוץ מעיד הרבה על מה שקורה בפנים

אז נכון, בהחלט יכול להיות מצב שבו הבית הפרטי שלכם נראה מצוין מבפנים אבל אם היינו שופטים לפי החיצוניות היינו בטוחים שמדובר בבית נטוש.

היוצא מן הכלל לא בהכרח מעיד על הכלל במקרה הזה ובית פרטי שנראה חדש, מעוצב ונקי מבחוץ כנראה שייראה גם בצורה דומה מבפנים.

חיפוי קירות לא רק מקנה לבית מראה נקי וחדש אלא הוא גם מעצב לכם את הבית בצורה אחרת לגמרי ואף על פי שבסך הכל מדובר בחיפוי ולא בשינוי משמעותי הבית שלכם פשוט ייראה שונה לגמרי.

כיצד חיפוי בית פרטי מעלה את ערך הבית? 

בעולם של ימינו אנחנו כל הזמן מחפשים את ההזדמנות להתקדם ולהשתדרג וגם אם רק עכשיו רכשנו בית חדש אנחנו מיד חושבים על האתגר הבא. 

כמובן שמדובר בבית עלינו להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן ולהיות ערים לשינוי בצרכים של האנשים וכיום בית פרטי שלא נראה מושלם הופך להיות לא רלוונטי מבחינת הרבה מאוד אנשים.

 לכן עליכם להשקיע בעיצוב הבית לא רק עבורכם כרגע אלא גם עבור הערך של הבית בעתיד ובהחלט אפשר לומר ששדרוג הבית על ידי חיפוי בית פרטי יכול לעשות את ההבדל בין המחיר שביקשתם ואף יותר לבין התמקחות מיותרת מבחינתכם שרק תצאו ממנה מופסדים בסופו של דבר.

חיפוי בית פרטי
חיפוי פאנל דקורטיבי מעוצב - דקובורד. יוצר פסים מעוצבים לרוחב המבנה ותורם למראה מעניין ומיוחד
ביצוע עבודת שליכט צבעוני בבית פרטי בכפר יונה
חיפוי בית פרטי

 

מה אנחנו למעשה צריכים לבדוק? איכות, ניסיון, עמידות ואמינות

בחירת בעל המקצוע או החברה שתעשה עבורכם את החיפוי לקיר החיצוני בבית היא ככל הנראה ההחלטה המשמעותית ביותר שתיקחו במהלך התהליך. כאשר אתם בוחרים את החברה או בעל המקצוע אתם צריכים לבדוק מספר פרמטרים כאשר החשובים שבהם הם האמינות של החברה או בעל המקצוע שמגיע לביתכם, האיכות של העבודה, הניסיון שצברו במהלך השנים וכמובן את העמידות והחוזקה של העבודות הקודמות שלהם לאורף שנים. חיפוי בית פרטי לא נועד לחודש או חודשיים, מדובר בעבודה שאמורה להישאר לאורך שנים רבות ובהחלט אפשר להגדיר את הפרמטר הזה כאחד החשובים ביותר ברשימה הזו.

לא רק עבור המראה – חיזוק עוצמת הבית

חיפוי בית פרטי מוסיף כמובן המון לעיצוב ולסגנון של הבית אבל הוא תורם גם במישור נוסף. ברגע שאנחנו עושים חיפוי לבית אנחנו גם מחזקים את הבית והופכים אותו לחסין יותר בפני נזקי מזג האוויר, רטיבות, בידוד ושאר דברים אחרים שיכולים לעשות לו נזק.

אז למה אתם מחכים? אם אתם זקוקים לחיפוי איכותי וחזק בבית הפרטי שלכם זה הזמן להתקשר לטלפון 054-4448456, להגיד שלום לעיצוב הבית החדש שלכם – ולהתראות לעיצוב הישן.

מתי אנו נרצה לעשות חיפוי קיר לבית פרטי?

קיימים לא מעט מקרים בהם אנו נרצה לעשות חיפוי קיר לבית פרטי, בין הסיבות אותם אנו רואים:

  • סיבה אסתטית

לא מעט פעמים הסיבה תהיה אסתטית, זה יכול להיות כחלק משיפוץ וחידוש או הבית או אפילו לשם הסתרה של סדקים, שקעים ו/או כל מיני בליטות בקיר אותם אנו נרצה להסתיר על מנת ליצור מראה נקי.

  • בידוד ממים

כאשר אנחנו נרצה לבודד את הדירה שלנו ממים סביר להניח שאנחנו נעשה חיפוי חיצוני לקיר.

  • בידוד מרעשים

חיפוי קיר היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשם בידוד מרעשים, ישנם לא מעט חומרי חיפוי המתמחים בזה ואף עוזרים ליצור אקוסטיקה מושלמת בחלל.

 

אילו חומרים משתמשים לחיפוי בית פרטי?

כאשר אנחנו מדברים על בית פרטי אנו רואים לא מעט חומרים איתם אנו יכולים להשתמש לשם חיפוי הבית, בין החומרים השכיחים ביותר בישראל אנו רואים:

  • חיפוי באמצעות פלטות קלקר ייעודיות

חיפוי זה נחשב לאחד מן שיטות החיפוי המסורתיות ביותר, במהלך שיטת חיפוי זו לוקח בעל המקצוע פלטות קלקר ייעודיות ומדביק את הצד החלק אל גבי הקיר באמצעות כלים ייעודיים. חומר הקלקר נחשב לאחד החומרים הטובים ביותר כנגד נזקי מזג האוויר ואף נחשב לחומר אמין. יחד עם זאת, בהתערבות מגע אדם אפשר להשחית אותו די בקלות.

  • חיפוי קירות באמצעות אלומיניום

חיפוי קיר באמצעות אלומיניום הוא אחד הפתרונות הטובים ביותר לחיפוי קירות החוץ של הבית. כאשר אנחנו מדברים על אלומיניום אנו מדברים על אחד החומרים החזקים והעמידים ביותר שקיימים. כמו כן, עלויות אלומיניום נחשבות לעלויות נמוכות הן מבחינת תחזוקה והן מבחינת תפעול ובנייה. בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט אנשים בוחרים בחומר זה כחומר מוביל, מודרני ויוקרתי.

  • חיפוי באמצעות בריקים

כאשר אנחנו מדברים על חיפוי באמצעות בריקים אנו מדברים על אחת השיטות המובילות, הזולות והטובות ביותר לחיפוי הבית הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית. ניתן לעצב את חיפוי הקיר בהתאמה אישית ללקוח מאחר ומדובר בחומר דינמי אשר ניתן לשנות את צבעו, מרקמו ואת הטקסטורות שלו. כמו כן, הבריק הוא חומר בעל עמידות גבוהה לאיתני הטבע ובעל יכולת בידוד מעולה לחלל הבית – כך שאנו רואים לא מעט אנשים מבצעים חיפוי באמצעות בריקים.

  • חיפוי עץ

לא מעט בתים, דירות אורחן וצימרים בוחרים לתת חיפוי עץ לחלל שלהם. כאשר אנחנו מדברים על חיפוי עץ אנו מדברים על חומר בעל יכולות רבות – עמידות לאורך זמן, בידוד רעשים יחד עם בידוד חום וקור. יחד עם זאת, מדובר בחומר המצריך תחזוקה יחסית רחבה יותר לעומת שאר השיטות.

  • חיפוי שיש

שיש הוא אחד הדרכים הטבעיות הטובות ביותר לחפות את הקיר שלכם, יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על שיש אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש מאחר וישנם מגוון רחב של סוגים שונים המתאימים למטרות שונות – לכן במקרה כזה אנו ממליצים לכם להיוועץ בבעל מקצוע אשר יעזור לכם להתאים בהתאמה אישית את השיש הטוב ביותר עבורכם.

חיפוי באמצעות שליכט צבעוני: הפתרון הפופולרי והמתקדם ביותר

עד עכשיו ציינו מספר רחב של סוגי חיפויים, חלקם מתאימים יותר לחיפוי חוץ, חלקם לחלקי פנים ויש את אלו המתאימים לשני המקרים. החלטנו לתת דגש על סוג חיפוי אחד אשר אנו מאמינים שהוא "הטרנד" הבולט, החדש והטוב ביותר שיש לעולם החיפויים להציע – חיפוי באמצעות שליכט.

שליכט הוא למעשה חומר אקרילי אשר מעורבב יחד עם לא מעט סיבים יחד עם סיליקון איכותי ונחשב בשנים האחרונות לאחד מחיפוי הקיר הנפוצים ביותר בישראל ובעולם. כאשר אנחנו מדברים על שליכט צבעוני אנו רואים מספר לא קטן של יתרונות בגללם אנשים בוחרים את החומר כבחירה הטבעית שלהם לחיפוי הבית:

  • עמיד בפני נזקי מזג האוויר

שליכט צבעוני הינו חומר העמיד בפני נזקי מזג אוויר – חום כבד, יובש, רטיבות ואפילו הצפות ושיטפון.

  • עיצוביות מרשימה בהתאמה אישית

שליכט צבעוני הוא אחד הפתרונות הטובים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית. כל אחד יכול בהתאמה אישית לעצב את חיפוי השליכט בצבעים שונים, מרקמים שונים ואף טקסטורות שונות.

  • חומר אלסטי ונושם

שליכט הוא חומר אלסטי וגמיש מה שנותן לו לא מעט יתרונות בחיפוי הקיר שלכם ובתזוזות שונות, כמו כן מדובר בחומר נושם אשר מאפשר לנו אידוי של מים החוצה מה שעוזר לנו למנוע את בלאי הקירות אותו כולנו מכירים ולהימנע ממצב של קילוף הקיר כתוצאה מרטיבות.

  • עלויות תחזוקה זולות

עלויות התחזוקה של שליכט צבעוני הם  כמעט ולא קיימות, למעשה אנו רואים כי התחזוקה היחידה שקיימת היא חידוש אותו אנו ממליצים לעשות כל 10-15 שנים בממוצע על מנת לתחזק את המבנה בצורה נכונה, חכמה ויעילה.

חיפוי לבתים פרטיים: B.I Projects הבחירה הטבעית שלך

B.I Projects הינה אחת מן חברות הבוטיק המובילות בישראל בכל הקשור לשיפוץ, עיצוב וחיפוי של הבית שלכם. יחד עם שנים של ניסיון תוך כדי ניהול פרויקטים קטנים, גדולים ומורכבים כאחד אנו סמוכים ובטוחים שנעמוד בכל מטלה. מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

לשם ביצוע המלאכה שלכם. חשוב לציין כי כל חלל הוא לגופו ואותו בעל מקצוע ידאג להתאים את אמצעי האיטום הרלוונטי אל החלל הרלוונטי.

 חברת B.I.Projects מתמחה באיטום חללים:

חברת B.I.Projects הינה חברת בוטיק הנמצאת בניהולו של איתי בכר. החברה נחשבת לאחת החברות המובילות והמתקדמות  ביותר בארץ אשר שמה דגם על שירות איכותי ומוביל, איטום מתקדם, עבודה אל מול מספר בעלי מקצוע ובצמוד למשרדי אדריכלים ופקחי בניה וכל זאת על מנת להבטיח לכם עבודה איכותית.

 כמו כן, כל העבודה מתבצעת עם כל ההיתרים והרשיונות הרלוונטיים יחד עם כיסוי ביטוחי מלא לאתר העבודה משלב האפיון ועד סוף הפרויקט. אנחנו מזמינים אתכם לבחור נכון – בחרו !B.I.Projects

מחכים לשיחה!